November 23, 2011

Engagement Session Quickie - B+M

Here are a couple of my totally favorite pictures from the Session quickie I captured with my friends in october, in germany. Why quickie? Well, because, I basically stole those two, newly engaged, from the last weddings party and said, ok, here is the gorgeous sunset light, we have ten minutes. Are you in? Then run to the field, I get my other lenses. So that is basically what we did. She was one of my roommates back in Germany and I wanted to give her that, as an engagement gift. As I saw the result of these short and very funny minutes I was overwhelmed by the beauty and their cute love for each other. I hope you enjoy their beauty as I do.
Ps, no worries, the normal e-session will take a bit longer ;-)

~~~

Schon seit einiger Zeit hab ich mich total drauf gefreut dieses Bild mit euch teilen zu können. Es entstand bei der letzten Hochzeit in Deutschland. Dies ist meine andere Mitbewohnerin gewesen… haha, ich weiß. Auf jeden Fall, als das warme, herbstliche Sonnenuntergangslicht nahte hab ich die beiden wortwörtlich von der Party geschnappt. Das war in etwa so: Also ihr Zwei es gibt gerade noch für zehn Minuten absolut geiles Licht da draußen, seid ihr dabei? Ja, wortwörtlich bin ich auf das Feld gerannt um wenigstens noch kurz in diesem verzaubernden Licht einige wertvolle Momente mit den beiden festhalten zu können. Als ich das Ergebnis sah war ich echt überwältigt von der Schönheit und der wunderbaren Liebe, die diese zwei Freunde von mir, teilen. Also habt ihr gerade mehr oder weniger mein Verlobungsgeschenk vor euch.
PS, und keine Sorge, die normale Verlobungssession dauert länger als zehn Minuten. ;-)

No comments:

Post a Comment